mijnTafel

mijntafel Software

Nog wat meer van onze software mogelijkheden….

  • Cloud service – De software is altijd en overal voor u toegankelijk
  • Multi-platform – De software werkt op elk apparaat met een internetverbinding en een moderne web-browser. Geen installatie is benodigd
  • Klantregistratie – De software toont alle klantinformatie op een pagina; contactinformatie, reserveringen, betalingen, schulden, product verkopen en geschiedenis
  • Logboek – Het logboek biedt u een goede, transparante communicatie met uw klanten. De gemaakte afspraken en gebeurtenissen zijn hierin af te lezen
  • Vind waar u naar zoekt – Dankzij de online klantregistratie, vele verschillende rapportages en zoekmogelijkheden, kunt u eenvoudig in enkele seconden hetgeen u zoekt vinden
  • Online reserveringen – Laat uw klanten zelf online reserveren, zodat u meer tijd heeft voor andere belangrijke zaken
  • Herinneringen – De software kan automatisch herinneringen versturen naar klanten over aankomende huurperiodes en onbetaalde rekeningen
  • Marketing – Gebruik de klantregistratie om marketing berichten te versturen via mail en het communicatiesysteem
  • Mobiele app – Klanten kunnen eenvoudig met de krachtige mobiele app de verkopen volgen en producten in de webshop plaatsen
  • Printbare versies – De belangrijkste gegevens kunt u printen en zal uw dagelijkse bedrijfsvoering vereenvoudigen
  • Plattegrond – U kunt de plattegond van de winkel online plaatsen, zodat klanten de beste verkoopplek zelf kunnen bepalen en reserveren
  • Constante backup – De gegevens in de software worden constant opgeslagen op verschillende locaties zodat u zich daarover geen zorgen hoeft te maken
  • Updates – De software updates worden automatisch verwerkt, zodat u altijd kunt profiteren van de nieuwste functies
  • Webshop – De software is gekoppeld aan een webshop, waardoor uzelf en uw klanten artikelen in uw eigen webshop kunnen plaatsen om productverkoop te optimaliseren
  • Kassa-systeem – KKassa wordt aangeleverd met een kassa-systeem (POS-systeem) en heeft een koppeling met een webshop
  • Verkopen volgen – Klanten kunnen realtime de verkopen volgen via de website en de app
  • Producten prijzen – Klanten kunnen producten prijzen via de website en met de app
  • Informatie synchroniseren – De verkoopgegevens worden door de software constant geupload naar de centrale server omgeving waardoor u altijd online inzicht heeft in de meest recente statistieken
  • Reserveren en betalingen – U kunt eenvoudig de betalingen van klanten online en in de winkel verzorgen. Ook kunt ervoor kiezen automatisch de betalingen te laten verlopen​
  • En zo kunnen we nog een tijd doorgaan….

Wanneer je de DEMO aanvraagt kan je de mogelijkheden zelf ervaren.