mijnTafel

Van ondernemers, voor ondernemers

mijnTafel heeft het initiatief gelanceerd – ‘van ondernemers, voor ondernemers’. Het biedt mijnTafel een nieuwe manier van samenwerken voor nieuwe- en huidige ondernemers. Een belangrijk aspect is dat ondernemers met mijnTafel winkels andere (nieuwe) ondernemers ondersteunen, opleiden en hiervoor betaald krijgen. Hiermee deelt mijnTafel (franchisegever) de inkomsten en verantwoordelijkheden met de ondernemers (franchisenemers). Wij geloven dat het initiatief ‘van ondernemers, voor ondernemers’ uitstekend past bij de mijnTafel-filosofie om vanuit een sterke onderlinge samenwerking tussen zelfstandig ondernemers, mijnTafel een succesvolle onderneming kunnen maken.

Hoe werkt het precies?
Een nieuwe ondernemer wordt in de openingsfase het complete pakket aan ondersteuning aangeboden. De nieuwe ondernemer stelt in overleg met mijnTafel Franchise vast welke ondersteuning wordt afgenomen, bijv.; praktijk-, administratieve -, marketing-, website-, software training, coördinatie/planning van de opening, etc. In overleg met de huidige ondernemers wordt de gevraagde ondersteuning geboden en hiervoor betaald.

Opstart fee

Je krijgt een menu-kaart waar je zelf kan bepalen welke diensten je wel/niet nodig hebt om een mijnTafel winkel te starten, bijvoorbeeld; praktijk-, administratieve -, marketing-, website-, software training, coördinatie/planning van de opening en meer.

Afhankelijk van hetgeen je nodig hebt wordt vooraf de opstart fee bepaald (vanaf € 1 999).

Maandelijkse fee

Je mag kiezen; € 200,- per maand of 1% over alle inkomsten, zonder begeleiding. De ondernemer krijgt de beschikking over alle marketingmiddelen, merknaam, social media, website, webshop, webmail en intranet.

De ondernemer kan op aanvraag betaalde ondersteuning krijgen bij marketing, administratie, interieur & exterieur, algehele bedrijfsvoering, verdiensten en meer.

Ik wil graag meer weten over franchise, lees hier verder…